Kwaliteitsonderzoek


Ben je benieuwd naar de bereikbaarheid van jouw organisatie en of deze beter kan? Of wil je weten hoe tevreden jouw werknemers daadwerkelijk zijn over de ICT-omgeving van jouw organisatie? Of dat de klanten van jouw organisatie jouw toegankelijk vinden. Misschien wil je wel een second opinion voor een nieuwe aanbesteding om te bepalen of je een gelijkwaardig aanbod hebt gekregen ten opzichte van de rest van de markt. Dit zijn stuk voor stuk vragen waarop B’rightlined antwoord kan geven.

Beschikbaarheid Onderzoek

Het meten van dekking en bereikbaarheid.

Klanttevredenheid
Onderzoek

Het meten van de gebruikers ervaring op basis van een costumer journey.

Second
Opinion

Het checken van een aangeboden oplossing voor jouw organisatie.


B’rightlined doet nauwkeurig onderzoek omdat de details het verschil kunnen maken in de oplossing voor jou organisatie. Tijdens het proces worden altijd de gebruikers meegenomen als stakeholder zodat de innovatie aansluit op de behoefte van de medewerkers en eindgebruiker. Met deze resultaten gaat B’rightlined op zoek naar de beste prijs-kwaliteitverhouding in verbetering van producten, diensten of adviezen. Tot slot staat B’rightlined klaar om de implementatie te realiseren met de organisatie.